Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2017

Τι γίνεται με συντάξεις/επικουρικό

Δημοσιεύουμε επιστολή μέλους της ΕΣΠΗΤ και των Εργατών Τύπου,  απευθυνόμενη προς την Ένωση και με το εύλογο ερώτημα "τι γίνεται με
συντάξεις/επικουρικό".
Σίγουρα δεν είναι η μοναδική περίπτωση και μέλημα της ΕΣΠΗΤ είναι να επιληφθεί του θέματος που απασχολεί πολλούς συναδέλφους, στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε.


"Kαλημέρα σας


Θα ήθελα να καταθέσω την εμπειρία μου και ταυτόχρονα την απορία μου σχετικά με τις συντάξεις-επικουρικά από το ΕΤΑΠ-ΜΜΕ.
Έχοντας καταθέσει τα δικαιολογητικά μου στο ΤΑΙΣΥΤ πριν από πέντε, σχεδόν, χρόνια (Νοέμβριος 2012) για να συνταξιοδοτηθώ (με βάση το νόμο 50 ετών και με ανήλικο παιδί κ.λπ.) και με 30 χρόνια προϋπηρεσίας, η κύρια σύνταξή μου βγήκε τελικώς 3,5 χρόνια μετά. Δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος να ρωτήσω πώς μπορεί κάποιος να ζει 3,5 χρόνια με την προκαταβολή/έναντι σύνταξης των 450 ευρώ...
Και αφού, εν πάση περιπτώσει, πήρα το φοβερό ποσό των 690 ευρώ, στο οποίο περιλαμβάνονταν και τα "επιδόματα" των δύο παιδιών μου που σπούδαζαν, ενάμιση χρόνο μετά, σήμερα δηλαδή, όχι μόνο δεν έχω πάρει το επικουρικό μου, αλλά σύμφωνα με την απάντηση του Ταμείου, δεν έχουν ιδέα πότε θα το πάρω, μια και "δεν έχει ψηφιστεί νόμος που να μπορεί να υπολογίσει το επικουρικό".


Εν τέλει, η σύνταξή μου έχει κατέβει στα 620 ευρώ (το ένα παιδί μου πήρε πτυχίο + οι μειώσεις των συντάξεων) και θα ήθελα αφενός να σας το γνωστοποιήσω, αφετέρου να ρωτήσω εάν υπάρχουν αντίστοιχες περιπτώσεις συναδέλφων και τι κάνει ή μπορεί να κάνει η ΕΣΠΗΤ για το σοβαρό αυτό θέμα.


Το γεγονός πως υπάρχει κρίση, όλα τελούν υπό διάλυση κ.λπ. δεν δίνει το δικαίωμα να δεχόμαστε κάθε είδους απαξίωση της ζωής και της εργασίας μας και να βάζουμε συγκριτικούς βαθμούς στην αξιολόγηση των καταστάσεων.


Θεωρώ δεδομένο και κεκτημένο το δικαίωμα να ζήσουμε με αξιοπρέπεια!


Ευχαριστώ πολύ και περιμένω άμεσα ενημέρωσή σας


Σκαλτσά Λόλα"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου